El col·lectiu de Compromís per Benetússer ha elegit, per unanimitat, a Reme Navarro Alapont, actual regidora de l’àrea d’Hisenda, com a candidata a l’alcaldia de Benetússer per a les properes Eleccions Muncipals que es celebraran el 26 de maig.

A ella, com a cap de llista i portaveu local, s’afegeixen 4 persones més per encapçalar els 5 primers llocs de la llista: com a número 2Carmen Elvira Albors Gil, administrativa; com a número 3José Luís García Martínez, historiador i professor de secundària; com a número 4Néstor Campos Bokokó, músic i estudiant de Magisteri; i, com a número 5Laura Arbona Bou, mestra de primària.

“Estic amb moltes ganes i il·lusió per continuar treballant pel poble. En esta legislatura, hem aportat una altra forma de gestionar a l’Ajuntament, però queda molt per fer i les persones que formem la candidatura estem preparades per dur a terme els projectes que hem començat i els nous que implantarem amb la vostra participació”, diu Reme.

El col·lectiu comptarà en breu amb una seu on els veïns i les veïnes tindran la possibilitat de visitar-nos per a participar més activament en totes les accions que decidim dur endavant.