
Tornem a jugar a «La Grossa de Nadal»
Amb el 3️⃣5️⃣1️⃣0️⃣4️⃣, Compromís per Benetússer torna a jugar a «La Grossa de Nadal», el 22 de desembre, fent paperetes, amb un cost de 3€ cadascuna, per tal que totes les persones que vullguen puguen jugar-hi amb nosaltres. Així doncs, si voleu participar ens les podeu demanar mitjançant les xarxes socials, el correu electrònic, o […]

