Des de la Regidoria d’Hisenda, la qual gestiona la nostra companya Reme, s’han pres mesures per a la modificació del calendari de contribuent en aquest sentit:

• Per als tributs de l’Impost de Vehicles de Tracció Mecànica (IVTM) i la Taxa per entrada de Vehicles a través de les voreres (Guals)) s’amplia el període voluntari fins al 20 de maig i la data de domiciliació serà el dia 18 de maig.
  • Es suspèn el període voluntari de la Taxa per ocupació de terrenys d’ús públic local amb taules, cadires, tribunes, tablados i altres elements anàlegs amb finalitat lucrativa.
  • Es modifica el període voluntari de pagament de l’1er termini de l’Impost sobre Béns Immobles (IBI), establint com a data inici de voluntària el 4 de maig i fi de el període el 20 de juliol de 2020. Es fixa el 20 de juliol com a data de domiciliació.
  • Respecte als terminis de pagament dels fraccionaments aprovats i els de el sistema fracciona s’estableix la suspensió del pagament en el mes d’abril, cobrant-se el termini aprovat del mes d’abril al maig i així successivament amb els altres períodes mensuals.

Altres mesures són:

• Continuar efectuant els pagaments als proveïdors.
  • Ajornar, de moment, el servei presencial a l’oficina de recaptació i el servei de recaptació en executiva a l’Ajuntament.

D’altra banda, informar que hi ha el programa “Fracciona” que no porta interessos, per pagar en 10 quotes tots els impostos i taxes. També hi ha el pagament fraccionat per a sol·licitar un termini més llarg.

Els rebuts domiciliats compten amb un descompte de el 5% en el cas de l’IBI i de el 3% en els vehicles i guals.

Es recorda a tota la ciutadania que poden utilitzar la via telemàtica i telefònica per contactar amb els departaments d’Intervenció ([email protected]), Tresoreria ([email protected]) i Gestió Tributària ([email protected]) en cas de necessitar dels seus serveis. Així mateix, també es pot telefonar als telèfons de l’Ajuntament (96 375 29 50) com de la Regidora d’Hisenda (673 69 18 02).

[Tarja] Ajuntament